Hogyan teremts hosszú távon is lelkes ügyfeleket?

A ma emberének már meglepő, amikor kiváló minőséget kap, ugyanilyen mértékű kiszolgálással, pedig ennek kellene lenni a normálisnak, és az elfogadhatónak. 

A hosszú távú üzleti kapcsolatok, és a visszatérő vásárlók nem álom, ha tudja az ember ennek a csínját-bínját!

Amikor arról beszélünk, hogy igénybe veszünk egy szolgáltatást, vagy megveszünk egy terméket, társul mellé egy olyan elképzelés is legtöbbször, hogy minden rendben fog menni, sima ügy. Ennek így is kellene lenni, de sokszor az elképzelésünk nem egyezik a valósággal. Ha ez jó értelemben történik meg, és egy kiváló minőségű terméket kapunk, ami azt jelenti, hogy jobbat, mint amit elvártunk, vagy egy kiváló szolgáltatást, azaz a minőség és a kiszolgálás azt mutatja, hogy a cég törődik velünk, és visszavár bennünket, akkor lelkesek leszünk, és elkezdjük ajánlani a dolgot.

Mi történt? Egyszerű! Volt egy elképzelésünk, egy olyan szinten, amilyen szinten mi értünk a dologhoz, de a cég, aki a terméket biztosította, vagy a szolgáltatást szolgáltatta nagyobb kompetenciával rendelkezett a területen, mint mi, és ezt használta is.

Igen ám, de van amikor az elképzelésünket, a realitásunkat megtöri valami, de nem pozitívan, hanem negatívan. Van egy cég, ami profizmust mutat kifelé, és veszett jó a reklámja, és adunk neki bizalmat. Ahogy az egyik filmben Robert De Niro mondja, beengedtük a bizalmi körünkbe, de ezt nem tartotta tiszteletben, és a mi elképzelésünkben lévő minőség alá megy.

Mi történt? Nekünk volt egy laikus elképzelésünk arról, hogy ez a szolgáltatás, hogy kell kinézzen, vagy ez a termék milyen minőségű kell, hogy legyen, és bummm! Megkaptuk a szolgáltatást vagy a terméket és csalódunk. Ez egy megtört bizalom lesz utána. A mi elképzelésünk magasabban volt, mint a cég elképzelése, és ha még kompetenciában magasabban is jár, nem használja, vagy a munkatárs, akivel kapcsolatba kerültünk fittyet hány rá, és a céget leminősítjük. A megtört bizalom azt okozza, hogy egy amatőrt látunk a profi helyén, és átveszi az érzelmeink felett az uralmat a csalódás.

Mivel ez elég sokszor megtörtént már az emberekkel, illetve ha nem is velük, hanem a környezetükkel, elég nagy tapasztalatuk van arról, hogy milyen az, amikor becsapják őket, és bizony tartanak is ettől. Érthető, hiszen csalódni senki sem akar! Ezért is tegyük a fókuszt arra, hogy mit tehetünk a csalódások elkerüléséért!

El kell döntenünk, hogy hosszú távon profitot szeretnénk, és visszatérő vásárlókat, vagy gyorsan, sokat akarunk keresni, és utána becsukni a céget! Mert bizony azok az emberek, akik észreveszik, hogy nem azt kapták, amiért fizettek reklamálni fognak és el fognak pártolni tőlünk.

Ezért, nagyon fontosnak tartom, hogyha profinak, kompetensnek hirdetjük meg magunkat, akkor ezen a képen ne csorbítsunk, és segítségképpen erre adok neked pár nézőpontot:

  1. Tudnod kell, hogy ki a célcsoportod.
  2. Legyél kompetens, és nyújtsd azt, amit a célcsoportodnak megígértél.
  3. Törekedj a kiváló minőségre, és követeld meg a munkatársaidtól is.
  4. Az ügyfeleket ne nézd le a hátuk mögött, mert úgy is érzik, hogy mit gondolsz róluk.
  5. Tartsd tiszteletben az üzleti partnereidet.
  6. Érkezz időben a tárgyalásokra, és a lehető legrövidebb időn belül kommunikálj vissza.
  7. Folyamatosan dolgozz azon, hogy a szolgáltatásod vagy a terméked egyre jobb és jobb legyen, és ha elszúrtál valamit, akkor vállald a felelősséget és kezeld a helyzetet úgy, hogy ne térjen vissza többet.

Ez a hét lépés, vagy nézőpont a WebVezér alapelvei közé tartoznak és eljutattak odáig, hogy egy új brandet fél év alatt sikerült felhúzni a semmiből szinte. Persze rengeteg munkánk van benne, és voltak alapanyagok, amikből dolgoztunk, és még hírül sem vagyunk teljesen kész, de visszatekintve azt kell, hogy mondjuk, hogy megérte!

Mit kaptunk?

Folyamatosan növekvő és lelkes ügyfél tábort, akik még ha lenne is egy-két “betolakodó”, akik rosszallóan beszélnének rólunk, megvédenek bennünket. Miért? Mert nem a duma számít, hanem az asztalra letett eredmény, amit nem lehet másképp magyarázni.

Ha szeretnél többet tudni rólunk, akkor a weboldalunkon keresztül elérsz bennünket, kérdd a konzultációnkat most ingyenesen:
www.webvezer.hu/konzultacio

Megosztás:

Elementor Pro 1 éves licensz 50% áron

(A vásárlásodtól számított 1 éven keresztül tudod használni)

Kövess minket a facebookon:

Prémium Wordpress bővítmények több százezer forint helyett havi 5000Ft -ért

Legutóbbi bejegyzések:

Scroll to Top

Kérlek fogalmazd meg röviden, hogy mire keresed a megoldást.

Amennyiben azt szeretnéd, hogy egyenlőre
e-mailben kommunikáljunk, a telefonszám részt nyugodtan hagyd üresen.

Kérlek fogalmazd meg röviden, hogy mire keresed a megoldást.

Amennyiben azt szeretnéd, hogy egyenlőre
e-mailben kommunikáljunk, a telefonszám részt nyugodtan hagyd üresen.